U avgustu 2022. godine predstavili smo naš unapređen ambiciozni program pod nazivom Zajedno ka NULI. Ovaj program predstavlja odgovor na sve veću tražnju kupaca za održivim proizvodima u trenutku u kome se čitav svet suočava sa različitim izazovima. Zato, naša nova unaprđena strategija usmerava naše ambicije prema temama koje su ključne za naš posao i društvo u oblastima životne sredine, socijalne politike i korporativnog upravljanja.
Zajedno ka nuli je deo strategije Sail’27 i sadrži 11 ključnih oblasti, od kojih 6 glavnih ambicija: NULA ugljeničnog otiska (ZERO carbon footprint), NULA poljoprivrednog otiska (ZERO farming footprint), NULA ambalažnog otpada (ZERO packaging waste), NULA rasipanja vode (ZERO water waste), NULA neodgovorne konzumacije (ZERO irresponsible drinking) I kultura NULA povreda na radu (ZERO accidents culture). Za svaku od ambicija utvrđeni su pojedinačni i merljivi ciljevi, koje želimo da ostvarimo do 2030.
Naši osnivači bili su vođeni ambicijom da prave pivo za bolje danas i sutra. Mi nastavljamo njihov put 170 godina kasnije.
Naši jasni ciljevi i ambicije odražavaju mentalitet naših osnivača – uvek težiti savršenstvu i doprinositi društvu posredstvom nauke. Svetu je potrebno liderstvo, i zato smo kao osnovni prioritet postavili unapređenje sveta sutrašnjice kroz podršku ostvarenju Ciljeva održivog razvoja UN.
Na koji način mi možemo da doprinesemo rešenju problema poput klimatskih promena i nestašice vode?
U 2017. godini napravili smo krupan korak i osnovali Carlsberg Zajednicu mladih naučnika koja će razvijati inovativna rešenja za neke od najvažnijih gorućih svetskih izazova, te će pomoći u ostvarivanju veoma ambicioznog programa za postizanje održivosti, Zajedno ka NULI (Together Towards Zero). Zajednica će svoju pažnju usmeriti prvenstveno ka ambiciji Carlsberg Grupacije da postigne NULTI ugljenični otisak i NULA uzalud potrošene vode.