Carlsberg i Fudbalski klub Liverpul dogovorili su se da produže svoju legendarnu saradnju za narednih pet godina, osiguravajući ulogu Carlsberg-a kao zvaničnog piva do kraja sezone 2023-24.
Novi dogovor izgrađen je na najdužem aktuelnom partnerstvu koje postoji u Premijer ligi. Ono je počelo 1992, od kada Carlsberg prvi put sponzoriše tim. Kao globalni partner, Carlsberg će nastaviti da pravi globalne i lokalne aktivacije i događaje sa fanovima širom sveta.
Džesika Spens, Komercijalni direktor u Carlsberg-u, rekla je: “Saradnja Carlsberg-a i FK Liverpul je legendarna, i vrlo se ponosimo što smo deo te porodice više od četvrt veka. Neverovatno smo uzbuđeni pred onime što budućnost nosi klubu i radujemo se upotrebi ovog partnerstva u svrhu stvaranja uzbudljivih iskustava za fanove širom sveta.”
Komentarišući produžetak saradnje, Bili Hogan, Komercijalni direktor u FK-u Liverpul rekao je: “Veoma smo ponosni što produžavamo našu duboko ukorenjenu saradnju sa Carlsberg-om na rekordnu trideset i jednu sezonu."
“Još od 1992 uživamo u dugoj i lojalnoj saradnji sa Carlsberg-om i ovaj nastavak je pravo svedočenje jakoj i istorijskoj vezi između Kluba i legendarnog brenda. Oduševljeni smo što imamo Carlsberg kao utvrđenog člana FKL porodice, i radujemo se budućem ojačavanju našeg zajedničkog odnosa.”
Carlsberg je nedavno otišao u crveno za fanove FK-a Liverpul - proizvodnjom limitirane serije crvene boce, etikete i piva stvorenog posebno za fanove FK-a Liverpul, da proslave odluku legendarnog Bila Šenklija da igra u crvenoj opremi. Više o ovome možete saznati na carlsberg.com/allred.
Carlsberg-ova putanja za boljim pivom počela je 1847, kada je osnovan od strane J.C. Jakobsena u Kopenhagenu. Danas, u njemu uživaju milioni širom sveta. Saznajte više o tome na carlsberg.com.
FK Liverpul je globalni brend i sarađuje sa vodeđim komercijalnim partnerima širom sveta obezbeđujući nenadmašne komercijalne prilike.