Meni

JEDAN BIT ZA CEO SVET

Ove godine, Tuborg je na globalnom nivou lansirao kampanju pod nazivom TUBORG OPEN, a u saradnji sa svetski poznatim muzičkim zvezdama – Major Lazer.

Ovog leta Tuborg brend donosi nam jedinstvenu i uzbudljivu muzičku kampanju pod nazivom TUBORG OPEN, koju čini globalna saradnja sa svetski poznatim muzičkim sastavom Major Lazer i Tuborg bitom koji su kreirali. Cilj ove fenomenalne kampanje jeste da poveže ljubitelje različitih muzičkih pravaca širom sveta jedinstvenim Tuborg bitom.

Više desetina izvođača širom sveta dobiće jedinstvenu priliku da, svako u svom stilu i muzičkom pravcu iskoristi Tuborg bit i pretvori ga u nove lokalne, a možda i svetske hitove. TUBORG OPEN je putovanje u svet koji se krije iza jednog bita!

Lansiranjem kampanje TUBORG OPEN i kreiranjem Tuborg bita, ističemo istraživački duh našeg brenda. Major Lazer, jedan od najpoznatijih sastava muzičkih producenata na  svetu, bio je naš idealan partner u ovom kreativnom procesu. Oni su čuveni po spajanju različitih kultura, žanrova i umetnika, što u potpunosti odražava sve čime se naš brend bavi već decenijama,” rekao je Ashvin George, Globalni marketing menadžer brenda Tuborg.

U regionu TUBORG OPEN realizuje se u saradnji sa izdavačkom kućom Universal Music Serbia (deo Universal Music Group). U ulozi producenta i ambasadora projekta biće Wikluh Sky koji će, korišćenjem jedinstvenog Tuborg bita, stvoriti regionalne muzičke hitove u tri različita žanra – Hip-Hop, Pop i Rock zajedno sa izabranim izvođačima.

Predstavnici Hip-Hop zvuka su Who See iz Crne Gore i Frenkie iz Bosne i Hercegovine. Pop beat je pripao mladoj zvezdi u usponu - Sari Jo, dok će Wikluh Sky sa svojim Đorđe Miljenović bendom obraditi Tuborg bit u Alternativnom Rock žanru.

Pored toga, TUBORG OPEN kampanju pratiće niz različitih interesantnih sadržaja, behind the scenes sa snimanja, webizodes sa prijateljima projekta, aktivacije, nagrade, i kao najvažnije, premijera tri regionalne Tuborg bit muzičke numere tokom juna meseca!

Tuborg nastavlja da kreira muzičku kulturu, šireći zeleni vajb svuda, a nova OPEN FOR MORE kampanja osnažuje povezanost Tuborg-a i muzike, koja danas čini DNK ovog poznatog brenda.